What's Your Problem ?

 Assalamualaikom :}  

well aku nk cita sal someone .. xpy jgn perasaan pulak taw
bukan hg yg tgh bca nie . owg len la ...
semenjak ttp sch00l nie aku qsa lega baq hg !!
xdak lagy owg nk lalu dpn aku muka masam .. 

hg suka sngt tnya bnda-2 yg sama . grrr !!
pelik sngg0h . weyh , hg dh dpt mamat poy0 dh la .
aku hrp hg jga dy leklok la n0h . 
jga hubungan hampa sudah .. 
nie x , nk jgk bgy aku HOT :/
knpa weyh ? ? ?

hg suka putaq belit cerita .. 
ptut la mamat p0y0 tu mqh sngt kat aku .
hg yg wt cita an ?? manusia jenis apa hg nie ?
hummm .. satu g hg suka sngt tuduh aku kata kat hg mcm-2 
weyhhhhhh , klu aku nk kata p0n aku kata dpn-2 hg la weyh ..
aku bkn cam owg len nk pendam-2 , xpi satg klu aku wt 
pyh kowt !! lanie bek aku diam dri ckp .. 

humm .. dh la wt penat taip untuk hg ja . 
for you , pompuangedik* jgn kcw hidop ini lagy .
terima kaseh :)